Verschiedenes

New Social Media Publishing Service GFACE.com goes Live with Closed Beta

ARKM.marketing
     

Frankfurt (ots) –

– Cross reference: Picture is available via epa european

pressphoto agency and can be downloaded free of charge at:

http://www.presseportal.de/story.htx?firmaid=65312

GFACE GmbH (GFACE) – an affiliate of Crytek, one of the world?s leading independent development studios for interactive entertainment – announced today the freemium only social media publishing service GFACE.com. The service is now open for registrations for its closed beta phase. Next to its social media features GFACE is designed to enable its users to play games together live and to discover and live-share entertainment content with friends. Currently the service is being tested with a limited amount of participants for enhancing, simplifying, and polishing the user experience. More users will be invited soon. GFACE will be releasing and enhancing the service over time by utilizing its user’s feedback and adding new features and tools in the process, which will bring it closer to the goal of delivering an innovative and user friendly social entertainment experience.

„GFACE enables its users to discover and experience entertainment together in real time. „Play. Together. Live? encompasses our mission to re-imagine the way we play, the way we interact with each other – live in an entirely new way. We want everybody to play everywhere for free.“, said Cevat Yerli, CEO President of Crytek and director of GFACE.

For more information about GFACE please visit: http://www.gface.com or download our press kit here (http://www.gface.com/downloads/GFACE_beta_Presskit.rar).

About GFACE GmbH

GFACE GmbH („GFACE“) is an innovative, high quality social media publishing service. The inspiration and ideas behind GFACE were born in 2007 in collaboration with Cevat Yerli CEO of Crytek – one of the world’s leading independent development studios for interactive entertainment.

GFACE is a registered trademark of GFACE GmbH in the USA, Germany and/or other countries.

About Crytek GmbH

http://crytek.com/company Contact: Jens Schaefer Senior PR Manager jens@gface.com +496921977661071 Franziska Lehnert PR Manager franziska@gface.com +496921977661222

Orginal-Meldung: http://www.presseportal.de/pm/65312/2192109/new-social-media-publishing-service-gface-com-goes-live-with-closed-beta-mit-bild/api

ARKM.marketing
 

Zeige mehr
Schaltfläche "Zurück zum Anfang"

Werbeblocker erkannt!

Werbeblocker erscheinen auf den ersten Blick praktisch, weil sie störende Anzeigen ausblenden. Doch viele Internetseiten finanzieren sich ausschließlich durch Werbung – das ist oft die einzige Möglichkeit, die Kosten für Redaktion, Technik und Personal zu decken. Wenn Nutzer einen Werbeblocker aktivieren, entziehen sie der Seite diese wichtige Einnahmequelle. Die Folge: Verlage und Webseitenbetreiber verlieren  Einnahmen, die oft sogar die Gehälter ganzer Teams oder Redaktionen gefährden. Ohne Werbeeinnahmen fehlen die Mittel, um hochwertige Inhalte kostenlos anzubieten. Das betrifft nicht nur große Medienhäuser, sondern auch kleine Blogs, Nischenportale und lokale Nachrichtenseiten, für die der Ausfall durch Werbeblocker existenzbedrohend sein kann. Wer regelmäßig eine werbefinanzierte Seite nutzt, sollte sich bewusst machen, dass der Betrieb und die Pflege dieser Angebote Geld kosten – genau wie bei einer Zeitung oder Zeitschrift, für die man selbstverständlich bezahlt. Werbeblocker sind daher unfair, weil sie die Gegenfinanzierung der Verlagskosten und Personalgehälter untergraben, während die Inhalte weiterhin kostenlos genutzt werden. Wer den Fortbestand unabhängiger, kostenloser Online-Inhalte sichern möchte, sollte deshalb auf den Einsatz von Werbeblockern verzichten oder zumindest Ausnahmen für seine Lieblingsseiten machen. Wenn Sie unsere Seite weiterhin lesen möchten, dann seien Sie fair! Danke.